"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

6 Eylül 2008 Cumartesi

Teşhir Teknikleri - 1 ( Dikey ve Yatay teşhir )



Ürünlerin raflardaki teşhiri yatay ve dikey olmak üzere iki farklı şekilde yapılır. Yatay teşhir, aynı firmaya ait ürünlerin aynı rafta yan yana sergilenmesine denir. Dikey teşhir, Bir firmaya ait aynı ürün gruplarının farklı çeşitleri; aynı modülde bütün raflarda dikey olarak, eşit önyüz teşkil edecek şekilde dizilmesidir. Marketlerde genellikle dikey teşhir tercih edilir. Bunun amacı göz hizasına çok daha fazla ürün çeşiti koymaktır.Bir önceki konuda göz hizasının ne kadar önemli olduğundan bahsetmiştik.
Reyonların uzunluğu,Rafların derinliği,Mağazanın boyutu hangi teşhir tekniğini kullanacağımız konusunda karar vermezi sağlar. Reyonlar dar olduğunda ürün çeşitlerinin hepsine yer vererek dikey teşhir yapmak zorlaşır. Böyle durumlarda yatay teşhirde yapılmaktadır. Yatay teşhir yapılan koridorlarda perspektifle derinlik duygusu yaratılarak, müşteride büyük mağaza hissi uyandırılabilir.

Aşağıdaki örnekte görüldüğü gibi dikey teşhir tekniği kullanılmış ve böylece göz hizasına çok ürün konmuştur.Eğer mağazamız büyük,Raflarımız uzun ise yatay teşhir tekniği kullanmamızda bir sakınca olmaz..



Hiç yorum yok: