6 Eylül 2008 Cumartesi
Raflara ürün teşhirinde göz hizası
Mağazalarımızda raflarımızda müşterilerimizin en çok baktığı yerler göz hizasıdır.Araştırmalar göstermiştir ki, ürünlerin alt raflara doğru yerleri değiştirildiğinde aynı koşul ve sürelerde satışları düşmektedir. Ürünlerin üst raflara doğru yerleri değiştirildiğinde ise satışları artmaktadır. Mağaza içinde, satışının artmasını hedeflenen ürünler göz hizasında müşterinin kolay erişebileceği raflarda sergilenebilenebilir. Son zamanlarda özellikle kar marjı yüksek ya da çok satılan ürünlerin daha da çok satması için reyon düzenlemelerinde bu ürünler göz hizasında tercih edilmektedir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder