"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

6 Eylül 2008 Cumartesi

Teşhir Teknikleri - 2 ( Ürün sıralaması )



Marketlerimizde ürünlerimizi raflara dizerken mutlaka ürün sıralaması ve satış hızına dikkat etmeliyiz. Ürünleri raflarımıza müşteri akış yönünden başlamak üzere sıra ile A Brand,B Brand,C Brand olarak dizmeliyiz. ( Brand : Marka örneğin Omo, Alo, Ariel, Persil, Ace vb..)

Aynı zamanda ürün satış hızına bakarak sıra vermeliyiz. Bu bize fazla stoğu ve çok sık sipariş yazmamızı engeller. Yukarıda örnekte görüldüğü gibi A Brand ürünlere 3 sıra, B Brand ürünlere 2 sıra, C Brand ürünlere ise 1 sıra verilmiştir.

Bu tip sıralama aynı zamanda fiyat sıralaması olacağından müşterimiz kolaylıkla raflarda pahalı üründen düşük ürüne doğru geçişi algılayacaktır. Karışık bir dizim müşterinin ürün kıyaslamasınıda zorlaştırır.

Hiç yorum yok: