"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.
5 Eylül 2008 Cuma
Müşteri ile iletişimde kullanılmaması gereken kelimeler
Personel : Amca bu ürün manyak güzel Müşteri : Ne cıvık çalışan
Müşteri ile iletişim kurarken kullanılan kelimelere çok dikkat edilmelidir. Popüler argo kelimeler kullanılmamalıdır. ( Manyak güzel, acayip güzel, fiyatı deli gibi vb..)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder