"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Fiyat değişliklerinin zamanında yapılmaması




Müşteri : Kardeşim fiyatı 5 YTL yazıyor. Ben o fiyattan istiyorum.

Personel 1 : Abi geçen hafta insertte idi ürün. Bu haftakini değiştiremedik.

Personel 2 : O eski fiyatı arkadaş değiştirmeyi unutmuş.

Mağaza içinde ürün fiyat yanlışlıkları müşterilerin en çok kızdıkları şeylerden bir tanesidir. Tüm müşteriler fiyata duyarlıdırlar. Bu nedenle ürün fiyatlandırmalarda çok dikkatli olunmalı, gün içerisinde sık sık fiyat etiket kontrolü yapılmalıdır.

Fiyat etiket yanlışlıklarının kaynakları;

- Fiyat değişikliklerinin merkezden bildirilmesi,
- Fiyat değişikliklerinin kasalara aktarılmamış olması,
- Dikey teşhir yapılan ürünlerde her rafa etiket konduğundan sadece bir raftaki fiyat etiketinin değiştirilmesi
- Aynı üründen birden fazla yerde teşhir edilmesi
- Çok sık promosyon,insert yapıldığından personelin yeterince takip etmemesinden

Tüketici konununa göre müşteriye teşhir ettiğiniz fiyat etiketine göre satmak durumundasınız.Yapılan bu yanlışlıklarda şirkete zarar olarak döner.

Hiç yorum yok: