5 Eylül 2008 Cuma
Fiyat değişliklerinin zamanında yapılmaması
Müşteri : Kardeşim fiyatı 5 YTL yazıyor. Ben o fiyattan istiyorum.
Personel 1 : Abi geçen hafta insertte idi ürün. Bu haftakini değiştiremedik.
Personel 2 : O eski fiyatı arkadaş değiştirmeyi unutmuş.
Mağaza içinde ürün fiyat yanlışlıkları müşterilerin en çok kızdıkları şeylerden bir tanesidir. Tüm müşteriler fiyata duyarlıdırlar. Bu nedenle ürün fiyatlandırmalarda çok dikkatli olunmalı, gün içerisinde sık sık fiyat etiket kontrolü yapılmalıdır.
Fiyat etiket yanlışlıklarının kaynakları;
- Fiyat değişikliklerinin merkezden bildirilmesi,
- Fiyat değişikliklerinin kasalara aktarılmamış olması,
- Dikey teşhir yapılan ürünlerde her rafa etiket konduğundan sadece bir raftaki fiyat etiketinin değiştirilmesi
- Aynı üründen birden fazla yerde teşhir edilmesi
- Çok sık promosyon,insert yapıldığından personelin yeterince takip etmemesinden
Tüketici konununa göre müşteriye teşhir ettiğiniz fiyat etiketine göre satmak durumundasınız.Yapılan bu yanlışlıklarda şirkete zarar olarak döner.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder