"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

İyi bir market çalışanı olmak için gerekli yetkinlikler


- Görevini yerine getirebilmesi için gerekli olan mesleki bilgi düzeyi

- Verilen görevleri istenildiği zamanda, doğru, eksiksiz ve düzenli olarak yerine getirebilme

- İşe devamlılık ve çalışma saatlerine uymaya özen gösterme

- Mağazada kullanan araç ve gereçleri temiz, düzenli, özenli ve kurallara uygun kullanma

- Şirket kurallarına uygun olarak iş kıyafetlerinin temiz olması ve kişisel bakıma özen gösterme

- Gereksiz tüketimi engelleyecek önlemlere ve Mağaza içi hırsızlığa dikkat etme

- İç ve dış müşterilerle olumlu iletişim kurma, ihtiyaç ve sorularına ilgili olma, yönlendirme ve sorun çözücü olma

- İsteyerek görev ve sorumluluk alma veya verilen görevleri üstlenip sonuçlandırma

- İşin daha verimli ve etkin yapılabilmesi için alternatifler sunma, çözüm yolları geliştirme

- Mağazada her seviyede çalışanla uyumlu olma, onlara karşı tavır ve davranışlarında önem gösterme ve takım çalışmasına yatkın olma

- Her türlü bilgiyi, yazılı ve sözlü olarak en uygun zamanda etkin ve açık şekilde ifade edebilme

Hiç yorum yok: