"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Mağaza içinde telefonla konuşma



Müşteri : Bakar mısınız !!

Personel : Bir dakika !!

Personel : Aloo sesin gelmiyor, biraz bağırsana!

Müşteri(İçinden) : Telefonu ile konuşmasa olmaz sanki !!

Personel(İçinden) : Nereden çıktı şimdi bu adam !

Mağaza içinde kesinlikle konuşmayınız. Şirket telefonu ve çok mecbur kaldıysanız, müşteri ile göz teması kurunuz, telefonu beklemeye alınız veya kapatıp müşterinize samimi bir ifade ile nasıl yardımcı olacağınızı sorunuz.

Hiç yorum yok: