"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Hizmet reyonlarında mesleki bilgi..


Personel : 250 gr et alacak bir türlü karar veremedi
Müşteri : Kimden yardım alsam Personelin bilgisi yetersiz.. Bu et kızartma olur mu acaba ?

Yukarıda örnekte görüldüğü gibi müşteri farklı şey düşünüyor, Personel farklı birşey. Müşteri personelin bilgisi yetersiz kaldığı için karar veremiyor. Müşteride güven yaratmak istiyorsak iş ve ürün bilgimiz tam olmalıdır.

Tabiki müşterinin aldığı ürünün azlığı ve fiyatının düşüklüğü bize ona farklı muamele yapmazı gerektirmez. Bugün az ürün alan bir müşteri, yarın aylık alışverişinizi sizden yapabilir.

Müşterilere kıyafetlerine göre, Konuşmalarına göre ve aldığı ürünlere göre farklı muamale yapmayınız. Tüm müşterilerinize aynı hizmet kalitesini sununuz.

Hiç yorum yok: