
Personel : 250 gr et alacak bir türlü karar veremedi
Müşteri : Kimden yardım alsam Personelin bilgisi yetersiz.. Bu et kızartma olur mu acaba ?
Yukarıda örnekte görüldüğü gibi müşteri farklı şey düşünüyor, Personel farklı birşey. Müşteri personelin bilgisi yetersiz kaldığı için karar veremiyor. Müşteride güven yaratmak istiyorsak iş ve ürün bilgimiz tam olmalıdır.
Tabiki müşterinin aldığı ürünün azlığı ve fiyatının düşüklüğü bize ona farklı muamele yapmazı gerektirmez. Bugün az ürün alan bir müşteri, yarın aylık alışverişinizi sizden yapabilir.
Müşterilere kıyafetlerine göre, Konuşmalarına göre ve aldığı ürünlere göre farklı muamale yapmayınız. Tüm müşterilerinize aynı hizmet kalitesini sununuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder