"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Müşteri ürün sorduğunda



Müşteri : Fiyonk Makarna nerede?

Personel : İlerde olması lazım! Yoksa kalmamıştır

Müşteri(İçinden) : Zahmet ettin!

Ürün soran müşteriye hiçbir zaman el işareti ile reyon tarif edilmemeli, Mutlaka birinci öncelik müşteri ile ilgili reyona gidilip ürün kendisine verilmeli, O an bir müşteri ile ilgileniyorsanız, Özür dileyip başka bir arkadaşınızdan müşteriye yardımcı olmasını istemelisiniz.



Personel : İstediğiniz fiyonk makarna efendim
Müşteri : Teşekkür ederim
Personel : Rica ederim, iyi alışverişler

Hiç yorum yok: