"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Hizmet tezgahında müşteriyi uğurlama



Personel : Buyrun efendim. Etiniz. İyi günler

Müşteri(İçinden) :
Personel ne kadar güleryüzlü ve kibar

Müşteriye ürünü sunarken ;

- Ürüne değer verdiğinizi gösterin. ( Her ürünü çok değerli bir pırlanta taşırmış gibi sunun )

- Her siparişini verdikten sonra " Başka bir arzunuz varmı ? " diye mutlaka sorunuz.

- Gülümseyiniz.

- Samimi bir beden dili sunun. ( Beden dilinizle"Bizden alışveriş ettiğinize çok memnun olduk,Sizi yeniden görmek isteriz" mesajını veriniz.)

- Günün durumu ve önemine göre uğurlama kelimesi söyleyiniz.( İyi günler,İyi akşamlar, İyi tatiller,İyi bayramlar, Hayırlı kandiller, Mutlu Yıllar vb..)

Hiç yorum yok: