5 Eylül 2008 Cuma
Hizmet tezgahında müşteriyi uğurlama
Personel : Buyrun efendim. Etiniz. İyi günler
Müşteri(İçinden) : Personel ne kadar güleryüzlü ve kibar
Müşteriye ürünü sunarken ;
- Ürüne değer verdiğinizi gösterin. ( Her ürünü çok değerli bir pırlanta taşırmış gibi sunun )
- Her siparişini verdikten sonra " Başka bir arzunuz varmı ? " diye mutlaka sorunuz.
- Gülümseyiniz.
- Samimi bir beden dili sunun. ( Beden dilinizle"Bizden alışveriş ettiğinize çok memnun olduk,Sizi yeniden görmek isteriz" mesajını veriniz.)
- Günün durumu ve önemine göre uğurlama kelimesi söyleyiniz.( İyi günler,İyi akşamlar, İyi tatiller,İyi bayramlar, Hayırlı kandiller, Mutlu Yıllar vb..)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder