5 Eylül 2008 Cuma
Kasada beden dilinin önemi
Kasiyer : Kimlik görebilir miyim?
Müşteri : Mağaza kartınızı istemediniz!
Kasiyer (İçinden) : Eyvah, unuttum yine
Müşteri (İçinden) : Ne kadar kaba!
Kasalar müşterilerimizin mağazamız ve hizmetimiz hakkında kafalarında oluşan son imajın verildiği yerlerdir. Bu nedenle çok önemlidirler.
Sizin mağazanız temiz, hijyenik, moderm, temiz kokan, nezih bir yer olsun, Kasap, manav, şarküteri, reyon personeliniz kaliteli bir hizmet sunsun. Fakat müşterininin kasada yaşıyacağı bir olumsuzlukla tüm herşey bir çırpıda kaybolur. Müşterinin kafasında mağaza çıkışında şu imaj kalır. " Ne kadar kötü mağaza "
Bu nedenle kasalarda beden dilimize çok dikkat etmeliyiz. Biz farkına varmasakta bir baş, kol, el, göz veya dudak hareketimizle yani jest ve mimiklerimizle müşterilerimizi kızdırabilir. Ona " Sende nerden çıktın " " Kaybol başımdan " " Senle uğraşamam " vb.. gibi kelimeleri beden dilimizle verebiliriz.
Beden dilimizi kontrol edelim.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder