"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Kasada beden dilinin önemi




Kasiyer : Kimlik görebilir miyim?
Müşteri : Mağaza kartınızı istemediniz!
Kasiyer (İçinden) : Eyvah, unuttum yine
Müşteri (İçinden) : Ne kadar kaba!

Kasalar müşterilerimizin mağazamız ve hizmetimiz hakkında kafalarında oluşan son imajın verildiği yerlerdir. Bu nedenle çok önemlidirler.

Sizin mağazanız temiz, hijyenik, moderm, temiz kokan, nezih bir yer olsun, Kasap, manav, şarküteri, reyon personeliniz kaliteli bir hizmet sunsun. Fakat müşterininin kasada yaşıyacağı bir olumsuzlukla tüm herşey bir çırpıda kaybolur. Müşterinin kafasında mağaza çıkışında şu imaj kalır. " Ne kadar kötü mağaza "

Bu nedenle kasalarda beden dilimize çok dikkat etmeliyiz. Biz farkına varmasakta bir baş, kol, el, göz veya dudak hareketimizle yani jest ve mimiklerimizle müşterilerimizi kızdırabilir. Ona " Sende nerden çıktın " " Kaybol başımdan " " Senle uğraşamam " vb.. gibi kelimeleri beden dilimizle verebiliriz.

Beden dilimizi kontrol edelim.

Hiç yorum yok: