"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

12 Temmuz 2013 Cuma

Hizmet tezgahında müşterinin farkına varmak


Müşteri : 5 dakikadır bekliyorum. Yüzüme bile bakmadı. Tezgahı düzeltiyor
Personel ne kadar ilgisiz

Çalışırken mutlaka çevre ile göz teması kurunuz. Fark edilmemek müşteriyi üzer, Kendisi ile ilgilenilmediğini düşünür. Bu olumsuz düşünce bir sonraki alışverişinde karar vermesinde etki eder veya bu olumsuz düşünceyi 3üncü kişiler ile paylaşır. "A Markete gittim, personel çok ilgisiz"

Hiç yorum yok: