"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı

"Perakende Yönetim Terzisi" Kuruma özel Perakende Danışmanlığı
Perakende şirketlerine Uzmanlarından " Tailor made" Kuruma özel terzi dikişi çözümler *Kurumsallaşmak mı istiyorsunuz ? *Rekabette ayakta kalmak mı istiyorsunuz? *Süreçlerinizi iyileştirmek mi istiyorsunuz? *Yaptıklarınızın doğru olup, olmadığını kontrol ettirmek mi istiyorsunuz? Çalışanlarınızın, Yöneticilerinizin perakende vizyonunu geliştirmek mi istiyorsunuz? *Mağaza yeri bulmada, Kategori Yönetiminde, Lojistik depo Yönetiminde danışmana mı ihtiyacınız var? *Kaliteli Üst/Orta düzey İnsan Kaynağına mı ihtiyacınız var? RESMİ TIKLAYARAK BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİN Sektörde uzman danışmanlarınız sizi ziyaret etsinler.

5 Eylül 2008 Cuma

Bir kasiyerin görevleri

•Müşteriyi gülümseyerek karşılamak
•Müşteriye “hoşgeldiniz” ifadesini kullanmak
•Kasa çevresinin temizlik ve düzenini sağlamak
•Kasada poşetlerin sürekliliğini sağlamak
•Kasa, POS ruloları ile kartuş sürekliliğini sağlamak
•Kişisel telefon görüşmesi ve cep telefon görüşmesi yapmamak
•Müşteriden parayı aldığı zaman teşekkür etmek
•Kimlik isterken müşteriye ismiyle hitap etmek
•Fişini ve para üzerini müşterinin eline vermek
•Satınaldığı ürünü poşetleyip vermek
•İsteği doğrultusunda hediye paketi yapmak
•Uğurlama sözcükleri söylemek

Hiç yorum yok: